5.11.2011

Huh mikä viikko!

Olin jo päivä töissä ainakin neljään saakka. Kotona olin useimmiten vasta puol kuuden jälkeen. Ja tänään olin koulussa.
Nyt oli pyhäpäivä, joten ei päästy rautakauppaan, joten emme saaneet tavaraa jotta olisimme voineet jatkaa remonttia yläkerrassa. :(
Voimme korkeintaan sahailla valmiiksi lattialankkuja. :)
Työkaverit kyselivät milloin pääsee tupareihin, mutta olivat kuitenkin sitä mieltä että keväällä ois kiva tulla vaikka ihan tekemään pihahommia. Minä sitten sanoin, että voitais ajoittaa siihen, kun maata pitää kääntään ennen istutuksia. ;)

Tällä viikolla saatiin kuitenkin jotain tehtyä. Tapetointia ruokahuoneessa, tauluja seinille, uusia palo- ja häkähälyttimiä, yläkerran vessaan tavaraa....yms. Ostin makuuhuoneeseen suolakivilampun. Äiti lupasi ostaa niitä lisää. Ajattelin käyttää niitä makuuhuoneessa yölamppuna. Eteiseseen haluan niitä myös. Ja vierashuoneeseen ajattelin myös hommata pari, etenkin kun alan hoitoja siellä tehdä. Pieniä juttujahan täällä enää on tekemättä mutta kun niitä on paljon, se tuntuu paljolta työltä. :)


Kuisti järjestyksessä:






































Täytyy mainostaa, että olen laihtunut remontin aikana 7 kiloa! En ole pyöräillyt töihin (silloin tällöin joo) enkä ehtinyt joogaamaan joten mitä tästä voi päätellä? Stressaaminen ja liikunnan harrastamattomuus laihduttaa. :)
Olen ainakin viimeiset kuusi vuotta yrittänyt laihduttaa kaikin keinoin mutta mitään tuloksia ei ole näkynyt. Nyt kun en ole tehnyt asian suhteen mitään, laihduin. Katsellaan nyt kuinka kauan tätä iloa kestää.....
Tai sitten kehostani on nyt poistunut kaikki ylimääräinen kuona henkisesti, joten se poistuu myös fyysisesti. :) Tottakai on ollut hermo kireänä yms. mutta jotenkin olen nyt todella onnellinen. Pakkohan tässä on olla kun vihdoin on saanut oman pihan ja talon, josta on aina haaveillut!

Keittiöön olen todella tyytyväinen. Etenkin hiljaisiin oviin ja laatikoihin. Nykyisin kaikilla firmoilla on "jarrut" saranoissa. Etenkin tykkään kuiva-ainelaatikosta. En enää koskaan halua palata kaappiin, eikä onneksi tarvitsekaan! :)
Ensimmäiset vieraatkin kävivät. :) Ystävämme Helsingistä kävi avopuolison kanssa ja ilmeisesti meillä oli meidän näköinen koti. Kokoahan kaikki ihmettelevät mutta silti tuntuu, että kaikille huoneille käyttöä löytyy. :)
Huomenna olisi ensimmäinen siivouspäivä, joten katsotaan kuinka onnellinen minä näistä neliöistä olen. :)
Yläkertahan ei ole kovin ahkerassa käytössä, joten siellä ei tarvitse niin usein siivota. Ja pölyn yms. määrähän on todennäköisesti pienempi. Joogasaliin ajattelin hommata sellaisen mopin, jolla voi sitten pyhkäistä joka päivä. Olettaen tietysti että siellä joka päivä joogaamista tapahtuu. ;)
submit to reddit Delicious

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.