9.11.2012

Uudet tyynyt

Minulla on ollut nyt jonkin aikaa tattariakanatyyny pään alla öisin.
Ja nyt päätin ostaa sellaiset sohvalle. :)

Ostin kuitenkin Ruskovillan hirssiakanatyynyt.

hirssiakanat tyynyssä

Niitä voi muotoilla sopiviksi mytyiksi selän taakse, niskan taakse yms.

Tyynyt eivät myöskään kärsi samalla tavalla kuin tavalliset tyynyt, joissa sisälmys paakkuuntuu helposti.
Tyyny on kuin hernepussi mutta pehmeämpi. :)
Pää ei hikoile, niskat eivät mene jumiin ja tyyny muotoutuu jonkinverran pään alla. Tyynyn kanssa on helppo nukkua mahallaan, kyljellään ja selällään. 


Tässä tyyny on laitettu melkein puoliksi. Jämäkämpi paketti. :)





submit to reddit Delicious

5 kommenttia:

  1. En ole ikinä törmännyt tämmöiseen tyynyyn. Pitää varmaa pyytää joululahjaksi. Itselläni on niska ja hartia ongelmia, joten pitää ehdottomasti testata jos tämä olisi se oikea tyyny minulle.

    VastaaPoista
  2. Juu, minä olen kuullut kahdelta luontaishoitajalta tuosta tattarityynystä, ja nyt löysin tuon hirssin. Suosittelen kyllä kaikille mutta etenkin niska-hartiavaivaisille!
    :)
    Olen kokeillut niitä muotoiltuja kovia tempuran tms. tyynyjä ja herännyt ihan jumissa, pää ei kääntynyt ja sitä rataa....ei siis todellakaan sopinut mulle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla sama juttu noiden tempura tyynyjen kanssa, ei sopinut ollenkaan minulle. Rupesin muuten miettimään, että voikohan tuo tyyny aiheuttaa allergisen reaktion? Olen nimittäin lievästi allerginen heinille ja siitepölylle.

      Poista
  3. Minä olen kaikille siitepölyille allerginen aika kovastikin, enkä ole saanut oireita kummastakaan. Akanat siis ovat tuollaisia pienen helmen näköisiä. En usko että aiheuttavat allergisia oireita. Jos olisi varsineen niin sitten voisi tullakin jotain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei no sitten voin huoletta laittaa tyynyn joululahjalistaani.

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.